Spørgsmål/svar
Mistet mobiltelefon
Min mobiltelefon er blevet stjålet?
Hvis din mobiltelefon er blevet stjålet, kan du spærre dit simkort på "Min Side" eller ved at ringe til Nettalks døgntelefon på telefonnummer: 70107299
Når du ringer, skal du opgive dit telefonnummer og din spærringskode. Du finder spærringskoden på "Min Side" under "Abonnement".
Vi spærrer dermed omgående din telefon for udgående opkald.
Det er vigtigt, at du spærrer din mobiltelefon hurtigst muligt, da du risikerer, at andre bruger den, indtil vi lukker den.Kan jeg få et nyt simkort og beholde mit nummer? Hvis din mobiltelefon er blevet stjålet, kan du spærre dit simkort på "Min Side" eller ved at ringe til Nettalks døgntelefon på telefonnummer: 70107299
Når du ringer, skal du opgive dit telefonnummer og din spærringskode. Du finder spærringskoden på "Min Side" under "Abonnement".
Vi spærrer dermed omgående din telefon for udgående opkald.
Det er vigtigt, at du spærrer din mobiltelefon hurtigst muligt, da du risikerer, at andre bruger den, indtil vi lukker den.
Når du ringer, skal du opgive dit telefonnummer og din spærringskode. Du finder spærringskoden på "Min Side" under "Abonnement".
Vi spærrer dermed omgående din telefon for udgående opkald.
Det er vigtigt, at du spærrer din mobiltelefon hurtigst muligt, da du risikerer, at andre bruger den, indtil vi lukker den.Kan jeg få et nyt simkort og beholde mit nummer? Hvis din mobiltelefon er blevet stjålet, kan du spærre dit simkort på "Min Side" eller ved at ringe til Nettalks døgntelefon på telefonnummer: 70107299
Når du ringer, skal du opgive dit telefonnummer og din spærringskode. Du finder spærringskoden på "Min Side" under "Abonnement".
Vi spærrer dermed omgående din telefon for udgående opkald.
Det er vigtigt, at du spærrer din mobiltelefon hurtigst muligt, da du risikerer, at andre bruger den, indtil vi lukker den.