Spørgsmål/svar

Kom i gang med Nettalk

Hvordan bliver jeg Nettalk-kunde? Under fanen "Abonnementer" skal du vælge det abonnement, du gerne vil oprette.

Når du har valgt dit abonnement, skal du gennemføre bestillingen.

Oplever du problemer, eller vil du blot have hjælp til oprettelsen, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02

Efter bestillingen er gennemført, vil du modtage en kvittering og loginoplysninger til din personlige side "Min Side" ved Nettalk. Oplysningerne fremsendes til dig på din registrerede mail-adresse (der kan gå et par minutter efter oprettelsen, før disse oplysningerne fremsendes)

Du er nu blevet kunde hos Nettalk og kan følge dine services og dit forbrug online ved at logge ind på "Min Side".
Kan jeg beholde mit nummer ved Nettalk? Under fanen "Abonnementer" skal du vælge det abonnement, du gerne vil oprette.

Når du har valgt dit abonnement, skal du gennemføre bestillingen.

Oplever du problemer, eller vil du blot have hjælp til oprettelsen, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02

Efter bestillingen er gennemført, vil du modtage en kvittering og loginoplysninger til din personlige side "Min Side" ved Nettalk. Oplysningerne fremsendes til dig på din registrerede mail-adresse (der kan gå et par minutter efter oprettelsen, før disse oplysningerne fremsendes)

Du er nu blevet kunde hos Nettalk og kan følge dine services og dit forbrug online ved at logge ind på "Min Side".
Kan min gamle mobil bruges ved Nettalk? Under fanen "Abonnementer" skal du vælge det abonnement, du gerne vil oprette.

Når du har valgt dit abonnement, skal du gennemføre bestillingen.

Oplever du problemer, eller vil du blot have hjælp til oprettelsen, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02

Efter bestillingen er gennemført, vil du modtage en kvittering og loginoplysninger til din personlige side "Min Side" ved Nettalk. Oplysningerne fremsendes til dig på din registrerede mail-adresse (der kan gå et par minutter efter oprettelsen, før disse oplysningerne fremsendes)

Du er nu blevet kunde hos Nettalk og kan følge dine services og dit forbrug online ved at logge ind på "Min Side".
Skift til et andet abonnement Under fanen "Abonnementer" skal du vælge det abonnement, du gerne vil oprette.

Når du har valgt dit abonnement, skal du gennemføre bestillingen.

Oplever du problemer, eller vil du blot have hjælp til oprettelsen, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02

Efter bestillingen er gennemført, vil du modtage en kvittering og loginoplysninger til din personlige side "Min Side" ved Nettalk. Oplysningerne fremsendes til dig på din registrerede mail-adresse (der kan gå et par minutter efter oprettelsen, før disse oplysningerne fremsendes)

Du er nu blevet kunde hos Nettalk og kan følge dine services og dit forbrug online ved at logge ind på "Min Side".
Levering og status på din bestilling Under fanen "Abonnementer" skal du vælge det abonnement, du gerne vil oprette.

Når du har valgt dit abonnement, skal du gennemføre bestillingen.

Oplever du problemer, eller vil du blot have hjælp til oprettelsen, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02

Efter bestillingen er gennemført, vil du modtage en kvittering og loginoplysninger til din personlige side "Min Side" ved Nettalk. Oplysningerne fremsendes til dig på din registrerede mail-adresse (der kan gå et par minutter efter oprettelsen, før disse oplysningerne fremsendes)

Du er nu blevet kunde hos Nettalk og kan følge dine services og dit forbrug online ved at logge ind på "Min Side".
Hvor meget data har jeg brug for? Under fanen "Abonnementer" skal du vælge det abonnement, du gerne vil oprette.

Når du har valgt dit abonnement, skal du gennemføre bestillingen.

Oplever du problemer, eller vil du blot have hjælp til oprettelsen, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02

Efter bestillingen er gennemført, vil du modtage en kvittering og loginoplysninger til din personlige side "Min Side" ved Nettalk. Oplysningerne fremsendes til dig på din registrerede mail-adresse (der kan gå et par minutter efter oprettelsen, før disse oplysningerne fremsendes)

Du er nu blevet kunde hos Nettalk og kan følge dine services og dit forbrug online ved at logge ind på "Min Side".
Hvad er Automatisk Optankning? Under fanen "Abonnementer" skal du vælge det abonnement, du gerne vil oprette.

Når du har valgt dit abonnement, skal du gennemføre bestillingen.

Oplever du problemer, eller vil du blot have hjælp til oprettelsen, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02

Efter bestillingen er gennemført, vil du modtage en kvittering og loginoplysninger til din personlige side "Min Side" ved Nettalk. Oplysningerne fremsendes til dig på din registrerede mail-adresse (der kan gå et par minutter efter oprettelsen, før disse oplysningerne fremsendes)

Du er nu blevet kunde hos Nettalk og kan følge dine services og dit forbrug online ved at logge ind på "Min Side".
Hvordan er dækningen hos Nettalk? Under fanen "Abonnementer" skal du vælge det abonnement, du gerne vil oprette.

Når du har valgt dit abonnement, skal du gennemføre bestillingen.

Oplever du problemer, eller vil du blot have hjælp til oprettelsen, skal du endelig ringe til os på 70 10 01 02

Efter bestillingen er gennemført, vil du modtage en kvittering og loginoplysninger til din personlige side "Min Side" ved Nettalk. Oplysningerne fremsendes til dig på din registrerede mail-adresse (der kan gå et par minutter efter oprettelsen, før disse oplysningerne fremsendes)

Du er nu blevet kunde hos Nettalk og kan følge dine services og dit forbrug online ved at logge ind på "Min Side".
Tilbage
Kundeservice
Tlf. 70 10 01 02 | kundeservice@nettalk.dk
nettalk.dk er CO2-neutral